„Za każdym razem, kiedy widzisz biznes, który odnosi sukces, oznacza to, że ktoś kiedyś podjął odważną decyzję!”
Peter Drucker

Kiedy?
20 lipca 2017
Gdzie?
MILLENNIUM PLAZA, 15 piętro, sala nr 3
Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

warszawa

Program

17.00 - 17.45
7 kroków do skutecznej sprzedaży: Natalia Kościuk, Pracownia Biznesu
17.45 - 18.30
Podatki w firmie a Twoje Oszczędności: Mateusz Grodecki, Trener Biznesu, Tax Care SA
18.30 - 18.45
Pakiet ułatwień dla przedsiębiorców: Michał Janiszek, radca prawny.
18.45 - 19.00
Przerwa Kawowa
19.00 - 19.45
Strona www, sklep on-line, profil na Facebooku - możesz zrobić to sam za 0 zł! - Magdalena Łapińska
19.45 - 20.30
PR jako skuteczne narzędzie promocji Twojego biznesu - Joanna Gołębiewska, Dyrektor Zarządzający Lensomai Communication, Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Zaproszeni prelegenci

Michał Janiszek
Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in.: praktykując w kancelariach prawnych oraz w instytucjach państwowych jak sądy powszechne i prokuratury. Jako prawnik – radca prawny, specjalizuje się w prawie ubezpieczeniowym, szeroko rozumianym korporacyjnym i gospodarczym ze szczególnym uwzględnieniem spółek prawa handlowego oraz prawem cywilnym. W codziennej pracy jak również życiu osobistym kieruje się zasadą: pacta sunt servanda, która mówi, że umów należy dotrzymywać w każdym aspekcie.
Joanna Gołębiewska
Posiada ponad czternastoletnie doświadczenie w Public Relations oraz komunikacji marketingowej.Swoją bogatą wiedzę zdobyła podczas zarządzania projektami komunikacji PR i marketingowej w Agencjach Reklamowych i PR, w tym podczas zarządzania przez 5 lat polskimi i międzynarodowymi kampaniami w Ogilvy PR. Od 4 lat prowadzi własną agencję Lensomai Communication, która kreuje rozwiązania zarówno dla korporacji, jak i przedsiębiorców oraz instytucji państwowych.
Natalia Kościuk
Założycielka Pracowni Biznesu – firmy doradzającej małym i średnim firmom w zakresie sprzedaży i marketingu. Z wykształcenia hungarystka i manager sportowy–to niecodzienne połączenie pozwoliło jej zdobywać unikatowe doświadczenia przy międzynarodowych projektach marketingowych. Za najciekawsze osiągnięcie zawodowe uważa prowadzenie projektów reklamowych dla sponsorów UEFA EURO 2016 w Polsce i na Ukrainie. Pracowała z firmami z sektorów takich jak paliwowy, finansowy, FMCG, motoryzacyjny.
Magdalena Łapińska
Marketer z pasją oraz doświadczeniem zdobytym na wielu rynkach. Przez ostatnich kilka lat zajmowała się planowaniem kampanii w Internecie dla takich marek jak Red Bull, HBO oraz pracowała w różnych działach marketingu w korporacjach FMCG w Polsce, innych krajach europejskich oraz Chinach. Aktywny uczestnik polsko-chińskiego forum wymiany doświadczeń biznesowych i kulturowych. Kontekst międzynarodowy dalej kontynuuje w trakcie studiów doktoranckich, gdzie zgłębia tajniki chińskiej kultury biznesowej. Na co dzień pasjonat digital marketingu, w którym spełnia się pracując w firmie Google.