Obowiązki przedsiębiorcy a wyzwania księgowego.
Zmiany administracji skarbowej w ujęciu praktycznym oraz narzędzia wspierające pracę biura.

Kiedy?
04 grudnia 2017
Gdzie?
MILLENNIUM PLAZA, 15 piętro, sala nr 1
Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

Konferencja dedykowana księgowym oraz właścicielom biur rachunkowych. Udział w spotkaniu będzie okazją do poznania  zmian związanych z uszczelnianiem VAT  od strony merytorycznej oraz praktycznej. Wystąpienia ekspertów Tax Care to także prezentacja narzędzi wspierających biura w pracy codziennej oraz rozwoju biznesu.

Program

10:00 - 10:15
Powitanie - Monika Mucha
10:15 - 11:00
Jednolity plik kontrolny, Split payment - nowe zasady w ujęciu praktycznym - Agata Żemełko
11:00 - 11:15
przerwa kawowa
11:15 - 12:15
Narzędzia wspierające funkcjonowanie biura rachunkowego - Monika Mucha
12:15 - 13:00
lunch
13:00 - 14:00
Wsparcie finansowe przedsiębiorcy, Łukasz Morawski
14:00 - 14:30
Pozyskanie nowych klientów poprzez system franczyzowy, Monika Mucha
14:30 - 14:45
przerwa kawowa
14:45 - 15:15
Krajowa administracja skarbowa - w jaki sposób przygotować się do nowych zasad kontroli, Agata Żemełko
15:15 - 15:45
Odwrotne obciążenia w branży budowlanej - aktualne interpretacje podatkowe , Agata Żemełko
15:45 - 16:00
Podsumowanie, zakończenie spotkania, Monika Mucha

Zaproszeni prelegenci

Agata Żemełko
Wieloletni współpracownik Tax Care. Od 2014 r., Doradca Podatkowy. Absolwentka podyplomowych studiów prawa podatkowego. Specjalizuje się w zakresie podatku VAT i PIT. Zdobywała doświadczenie w najskuteczniejszych firmach doradztwa podatkowego. W pracy pomaga w osiągnięciu pełnego potencjału szerokiemu gronu przedsiębiorców. Jej pasją jest aerial, yoga oraz biegi górskie w jednym z najpiękniejszych miejsc w kraju - Kotlinie Kłodzkiej, skąd pochodzi.
Monika Mucha
Manager zarządzający zespołami wsparcia sprzedaży, sprzedażowymi oraz certyfikowany trener biznesu. Karierę zawodową rozwijała w firmach: Expander, Idea Bank i Tax Care. Obecnie jest dyrektorem Departamentu Wsparcia Programu Partnerskiego oraz  Departamentu Szkoleń i Rozwoju. Bazując na doświadczeniach zebranych podczas audytów procesowych firm z sektora MŚP, odpowiada za organizację procesu wsparcia placówek partnerskich, wdrażanie oraz rozwój oddziałów franczyzowych oraz za tworzenie i koordynację procesów optymalizujących pracę współpracujących biur.
Łukasz Morawski
Absolwent kierunków ekonomicznych Uniwersytetu Gdańskiego i Politechniki Gdańskiej. Student ostatniego roku Prawa. Fascynat Austriackiej Szkoły Ekonomii. W wolnych chwilach interesuje się piłka nożną. Laureat konkursu Wiosennej Szkoły Leszka Balcerowicza. Ukończył kurs Polsko - Amerykańskiej Akademii Liderów oraz Zimowej Szkoły Ekonomicznej im. Ludwiga von Misesa. Z TAC CARE związany od 2015 roku. Lubi dobrą książkę, do ulubionych pisarzy/ publicystów należą Henry Hazlitt, Wiktor Suworow oraz Stanisław Cat-Mackiewicz- „tylko prawda jest ciekawa”.

Partnerzy