Obowiązki przedsiębiorcy, a wyzwania księgowego. Zmiany administracji skarbowej w ujęciu praktycznym oraz narzędzia wspierające pracę biura.

Kiedy?
10 listopada 2017
Gdzie?
Business Link
Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Konferencja dedykowana księgowym oraz właścicielom biur rachunkowych. Udział w spotkaniu będzie okazją do poznania  zmian związanych z uszczelnianiem VAT  od strony merytorycznej oraz praktycznej. Wystąpienia ekspertów Tax Care to także prezentacja narzędzi wspierających biura w pracy codziennej oraz rozwoju biznesu.

Program

10:00 - 10:15
Powitanie - Rafał Obarzanek
10:15 - 11:00
Jednolity plik kontrolny, Split payment - nowe zasady w ujęciu praktycznym - Dorota Kubik Jasińska
11:00 - 11:15
przerwa kawowa
11:15 - 12:15
Narzędzia wspierające funkcjonowanie biura rachunkowego - Rafał Obarzanek
12:15 - 13:00
lunch
13:00 - 14:00
Wsparcie finansowe przedsiębiorcy, Kamila Michalska i Łukasz Morawski
14:00 - 14:30
Pozyskanie nowych klientów poprzez system franczyzowy, Rafał Obarzanek
14:30 - 14:45
przerwa kawowa
14:45 - 15:15
Krajowa administracja skarbowa - w jaki sposób przygotować się do nowych zasad kontroli, Dorota Kubik Jasińska
15:15 - 15:45
Odwrotne obciążenia w branży budowlanej - aktualne interpretacje podatkowe , Dorota Kubik Jasińska
15:45 - 16:00
Podsumowanie, zakończenie spotkania, Rafał Obarzanek

Zaproszeni prelegenci

Dorota Kubik-Jasińska
Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, ukończyła również podyplomowe studia z rachunkowości i zarządzania finansowego. Przygodę z księgowością rozpoczęła w 2005 r. Z Tax Care związana od 2013 r., gdzie zaczynała jako księgowa, by szybko przejść na stanowisko starszej księgowej, a obecnie – na pozycję Trenera Wewnętrznego. Z Programem Partnerskim związana od samego początku tworząc procesy i wdrażając rozwiązania merytoryczne i systemowe we wszystkich Placówkach Partnerskich
Łukasz Morawski
Absolwent kierunków ekonomicznych Uniwersytetu Gdańskiego i Politechniki Gdańskiej. Student ostatniego roku Prawa. Fascynat Austriackiej Szkoły Ekonomii. W wolnych chwilach interesuje się piłka nożną. Laureat konkursu Wiosennej Szkoły Leszka Balcerowicza. Ukończył kurs Polsko - Amerykańskiej Akademii Liderów oraz Zimowej Szkoły Ekonomicznej im. Ludwiga von Misesa. Z TAC CARE związany od 2015 roku. Lubi dobrą książkę, do ulubionych pisarzy/ publicystów należą Henry Hazlitt, Wiktor Suworow oraz Stanisław Cat-Mackiewicz- „tylko prawda jest ciekawa”.
Rafał Obarzanek
Doświadczenie zawodowe zbudował tworząc rozwiązania operacyjne dla własnych oraz franczyzowych sieci oferujących produkty i usługi w sprzedaży detalicznej. Celem podejmowanych działań był wzrost sprzedaży oraz rentowności zarządzanych punktów. Jednymi z kluczowych obszarów działalności były standardy obsługi klienta, programy motywacyjne, procedury operacyjne i sprzedażowe, wdrażanie standardów, procesowanie umów operacyjnych. Odpowiadał za restrukturyzację sieci detalicznej oraz planowanie ich procesów biznesowych. Od początku swojej drogi zawodowej związany z silnymi markami funkcjonującymi na rynku polskim. Należą do nich min.: restauracje KFC, stacje paliw Orlen i Bliska, kioski i saloniki Ruch, delikatesy spożywcze Milea oraz Aptekach Dbam o Zdrowie. Pełnił w nich funkcje menadżerskie związane z zarządzaniem operacyjnym oraz rozwojem programów partnerskich i franczyzowych. Jest absolwentem studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej o kierunku zarządzanie sprzedażą. W Tax Care na stanowisku Dyrektora Departamentu Programu Partnerskiego rozwija sieć franczyzową biur rachunkowych dążąc do konsolidacji rynku usług księgowych oraz modernizacji dzięki wykorzystaniu nowych technologii.

Partnerzy