Obowiązki przedsiębiorcy, a wyzwania księgowego. Zmiany administracji skarbowej w ujęciu praktycznym oraz narzędzia wspierające pracę biura.

Kiedy?
30 listopada 2017
Gdzie?
AIP Business Link
Kraków, ul. Mogilska 65

Konferencja dedykowana księgowym oraz właścicielom biur rachunkowych. Udział w spotkaniu będzie okazją do poznania  zmian związanych z uszczelnianiem VAT  od strony merytorycznej oraz praktycznej. Wystąpienia ekspertów Tax Care to także prezentacja narzędzi wspierających biura w pracy codziennej oraz rozwoju biznesu.

Program

10:00 - 10:15
Powitanie - Monika Mucha
10:15 - 11:00
Jednolity plik kontrolny, Split payment - nowe zasady w ujęciu praktycznym - Dorota Kubik Jasińska
11:00 - 11:15
przerwa kawowa
11:15 - 12:15
Narzędzia wspierające funkcjonowanie biura rachunkowego - Monika Mucha
12:15 - 13:00
lunch
13:00 - 14:00
Wsparcie finansowe przedsiębiorcy, Liliana Majka
14:00 - 14:30
Pozyskanie nowych klientów poprzez system franczyzowy, Monika Mucha
14:30 - 14:45
przerwa kawowa
14:45 - 15:15
Krajowa administracja skarbowa - w jaki sposób przygotować się do nowych zasad kontroli, Dorota Kubik Jasińska
15:15 - 15:45
Odwrotne obciążenia w branży budowlanej - aktualne interpretacje podatkowe , Dorota Kubik Jasińska
15:45 - 16:00
Podsumowanie, zakończenie spotkania, Monika Mucha

Zaproszeni prelegenci

Dorota Kubik-Jasińska
Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, ukończyła również podyplomowe studia z rachunkowości i zarządzania finansowego. Przygodę z księgowością rozpoczęła w 2005 r. Z Tax Care związana od 2013 r., gdzie zaczynała jako księgowa, by szybko przejść na stanowisko starszej księgowej, a obecnie – na pozycję Trenera Wewnętrznego. Z Programem Partnerskim związana od samego początku tworząc procesy i wdrażając rozwiązania merytoryczne i systemowe we wszystkich Placówkach Partnerskich
Monika Mucha
Manager zarządzający zespołami wsparcia sprzedaży, sprzedażowymi oraz certyfikowany trener biznesu. Karierę zawodową rozwijała w firmach: Expander, Idea Bank i Tax Care. Obecnie jest dyrektorem Departamentu Wsparcia Programu Partnerskiego oraz  Departamentu Szkoleń i Rozwoju. Bazując na doświadczeniach zebranych podczas audytów procesowych firm z sektora MŚP, odpowiada za organizację procesu wsparcia placówek partnerskich, wdrażanie oraz rozwój oddziałów franczyzowych oraz za tworzenie i koordynację procesów optymalizujących pracę współpracujących biur.
Liliana Majka
Od 2011 r. związana  z Tax Care początkowo jako Ekspert Biznesowy, kolejno Starszy Ekspert Biznesowy, aktualnie  - Dorada Klienta Kluczowego. Po pierwszym roku pracy wyróżniona w kategorii „Debiut Roku”, w latach następnych w kategorii ,,Kredyty”. Absolwentka Politechniki Rzeszowskiej. Prywatnie miłośniczka dobrej książki oraz wszelkich form sportu. Jej motto życiowe: Pasja jest trampoliną większości sukcesów. W pracy zawodowej wyznaje zasadę: Jedyną drogą rozwoju jest ciągłe podnoszenie poprzeczki, jedyną miarą sukcesu jest wysiłek, jaki włożyliśmy, aby go osiągnąć.

Partnerzy