„Za każdym razem, kiedy widzisz biznes, który odnosi sukces, oznacza to, że ktoś kiedyś podjął odważną decyzję!”
Peter Drucker

Kiedy?
22 marca 2018
Gdzie?
Centrum Prasowe FOKSAL
Warszawa, Foksal 3/5

Klient – najbardziej pożądana wartość dla przedsiębiorcy. Przyjdź po cenne wskazówki a będzie Twój.

Zapraszamy wszystkie przedsiębiorcze Panie do spotkania z nami i energetycznymi prelegentami. Wydarzenie to dawka ciekawej i praktycznej wiedzy oraz motywacja poprzez doświadczenie praktyków i właścicieli biznesu.
W tym roku będziemy koncentrować się na klientach, a konkretnie metodach pozyskania, komunikacji i nawiązywania z nimi relacji.

Program

17:00 - 17:20
Rejestracja uczestników
17:20 - 17:30
Powitanie i wprowadzenie - Anna Flaga-Błaszczyk, Fundacja Tax Care
17:30 - 18:00
Zaczynam biznes - formalne i podatkowe aspekty działalności gospodarczej - Paweł Konkiel, Fundacja Tax Care
18:00 - 18:20
Chmura Faktur – łatwiejsze życie przedsiębiorców, Marek Sikorski, Tax Care
18:20 - 18:50
Face to face z Klientem - jak go oczarować na spotkaniu - Natalia Kościuk, Pracownia Biznesu
18:50 - 19:20
Przerwa
19:20 - 19:50
Jak pisać by chcieli kupować? Wykorzystanie korespondencji mailowej dla efektywności biznesowej - Urszula Gutowska, Centrum Szkoleniowe JET
19:50 - 20:20
Jak zdobywać klientów w sieci? Social Media i narzędzia Google w praktyce - Kamila Krajewska, Piotr Kołodyński, Digital Resolution
20:20 - 20:50
Budowanie marki w sieci - Joanna Ceplin, założycielka Akademii Smart Brand
20:50 - 21:00
Losowanie nagród / Zakończenie spotkania

Zaproszeni prelegenci

Joanna Ceplin
Joanna Ceplin - przedsiębiorca digital, bizneswoman, trenerka skutecznej komunikacji online. Założycielka Akademii Smart Brand. Partner w agencji Communico Arts oraz właścicielka Lemon Social Media. Autorka książki “Uwierz w swoją markę online i rozwijaj swój biznes” oraz twórczyni „Planera Nowoczesnego Przedsiębiorcy”. Autorka licznych kursów online oraz szkoleń stacjonarnych. Swoich odbiorców przekonuje, że media społecznościowe to nie tylko „złodzieje czasu”. Dla przedsiębiorczych osób jest to najefektywniejsze narzędzie do rozwoju biznesu – o ile robią to dobrze.
Urszula Gutowska
Twórca skutecznych standardów komunikacji. Ceniona specjalistka od korespondencji biznesowej, wykształcona w kierunku redakcji językowej tekstów, w tym komunikacja korporacyjna, redagowanie tekstów wystąpień publicznych. Co w praktyce zawodowej potwierdziła biznesową efektywnością prowadzonych warsztatów. Trener biznesu od 20 lat, specjalizuje się w dziedzinie Sprzedaży i Obsługi Klienta. W realizacji zawodowej pomaga jej ośmioletnia praktyka radiowa oraz stała praca z tekstem – redaguje artykuły, pisma biznesowe oraz treści wystąpień.
Natalia Kościuk
Założycielka Pracowni Biznesu – firmy doradzającej małym i średnim firmom w zakresie sprzedaży i marketingu. Z wykształcenia hungarystka i manager sportowy–to niecodzienne połączenie pozwoliło jej zdobywać unikatowe doświadczenia przy międzynarodowych projektach marketingowych. Za najciekawsze osiągnięcie zawodowe uważa prowadzenie projektów reklamowych dla sponsorów UEFA EURO 2016 w Polsce i na Ukrainie. Pracowała z firmami z sektorów takich jak paliwowy, finansowy, FMCG, motoryzacyjny.
Paweł Konkiel
Od lat związany ze sprzedażą i marketingiem. Jako Trener Biznesu w Fundacji Tax Care prowadzi szkolenia dla początkujących i aktywnych przedsiębiorców z zakresu finansów, powstawania i rozwoju działalności oraz najważniejszych zmian dotyczących firm. Z sukcesami buduje swoją markę w mediach społecznościowych i podpowiada, jak kreować wizerunek firmy w sieci.
Piotr Kołodyński
Senior SEM Specialist w Digital Resolution (Grupa OMD) Posiada ponad pięcioletnie doświadczenie w branży reklamowej. Specjalizuje się w planowaniu i kupowaniu kampanii reklamowych poprzez narzędzia Google, posiada także wiedzę z zakresu analityki internetowej.
Kamila Krajewska
Senior Social Media Planner w Digital Resolution (Grupa OMD) Specjalizuje się w planowaniu i prowadzeniu działań social media w zakresie kampanii reklamowych, influencer marketingu oraz community managementu.